6 Kasım 2015 Cuma

Operasyon

KBB doktorum, burun etlerimin inmediğini ve bunun normal olmadığını söyleyip onları yakmayı önermişti. Basit bir operasyon fakat ameliyathanede yapılıyor dedi. Hakikaten de basitmiş. Sabah 10:40'ta çıktım hastane odamdan, 11:00'de geri odamdaydım. Hem terlemiş, hem de titriyor bir halde...

Dün gece burundan nefes alamamanın had safhasına gelmiştim artık! Hastaneye gittiğimde de açılmıştı burnum ne hikmetse... Neyse, şu anda bile daha rahat nefes alıyorum. Doktor dedi ki, 3 gün falan iyice şişecekmiş burun etlerim. Sonrasında rahatlayacakmışım. Tamamen iyileşmesi, tedavinin sonlanması da 1,5 sürüyormuş.

Biyopsi de yapıldı tabii ki. Ben sanıyorum ki o ağzımın içindeki pütürlü yeri alıp patolojiye gönderecek. Değilmiş, çok değişik bir yerden aldı parçayı. Dikiş attı sonra da. Ben bunlar olurken uyanıktım. Lokal anestezi uygulandı. İşlem çabuk bitti neyse ki, yoksa çok sıkılırdım bence. Ağzım 1 saat öncesine kadar uyuşuktu. Şimdi canım bir yanıyor ki. VUİİİİY! Gelecek perşembe patoloji sonucu çıkacakmış... Cildiye doktorum liken veya lökoplaki'den şüphelenmiş. İnşallah iyileşmesi kolay bir şeydir. Göreceğiz...

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun blog komşuma, umarım sonuçlar tertemiz çıkar, iyi haberlerini bekliyorum. Hasta ziyaretinin kısası makbülmüş, bana müsade🌷🎈🌼💐 çiçekleri saksıya koyarsınız artık:)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah iyi haberler gelir... Onları da vazoya koysam şimdilik? 😅 Teşekkürler komşum.

    YanıtlaSil
  3. Ay saksı nerden çıktı, vazo demeye çalıştımdı:-)

    YanıtlaSil
  4. Farklı bir günlük blog yazarı olan keçimize geçmiş olsun :) Vazoya konan çiçeklerin canlılığı yitirmediyse geçmiş olsun için çok geç olmadığını düşünüyorum ki , zaten iyileşmişsin.

    Senin gibi özgür yazarlara ihtiyacımız var .

    YanıtlaSil
  5. Estağfurullah, benden çok vardır ya :)
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?