10 Kasım 2015 Salı

10 Kasım 2014'ten Bugüne



"Keşke
Ne zamandir icim kipir kipir...
Uzun zaman sonra boyle hissetmek... Ne kadar oldu boyle hissetmeyeli? Evet, 2 yil. Kedi'den sonra kendimden kendimden gecmisim ben, kimseye atamamis kalbim dogru duzgun.
Donemin ilk sinavindam cikmistim. Eski kiz arkadasimla bulusacaktim, beni bekliyordu okulun disarisinda. Karsimda oturan bir cift pasparlak goze takildi kalbim. Aslinda bana bakmiyordu... Muhtemelen biraz once bir seye gulmustu ve hemen ardindan benimle goz goze gelmisti. Ama nasil guzel gulmustu bana... El salladi, el salladim. İcim titremeye basladi. Aramiz bozuk olan sevgilimle bulusmaya gittigimi unutmak uzereydim. 

...

Ne çabuk geçti zaman... 

Çok tartıştık... ama çok da sevdik.

Geçen yıl bu zamanlarda, aynı sırada ders dinliyorduk. Şimdiyse işinde birinci yılını dolduracak neredeyse. 
Bazen, dersi dinlerken birden bire aklıma geliyor onu ilk gördüğüm an. Sonra sırıtıyorum ve biraz da burkuluyorum ama geçiyor... 

Benim ona ne yararım dokundu bilmem ama onun bana kattığı şey o kadar çok ki! Her an, biraz daha olgunlaştım, biraz daha piştim. Bir sürü şey öğrendim. Takıldım, yardım etti; düşecek gibi oldum, beni tuttu. 

Bugün, onu ilk defa gördüğüm o günün 1. yılı. Zaman büyüdükçe, kalbimdeki yeri de büyüdü, kocaman oldu. 


Kadınım. Seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?