10 Kasım 2015 Salı

2014'ten sonra 10 Kasım'ın yeri çok güzelleşti bende

koalam

Şöyle bir yazım var 10 Kasım 2014'e ithaf edilmişhttps://gezginkeci.wordpress.com/2014/11/28/sans-tabi/

1 yıl geçmiş üzerinden.
Işığımı, şansımı, o yıldız gibi parlayan gözleri bulduğum günden bu yana 1 yıl olmuş.

Bu saatlerdeydi (~17:00).
Bir sınav çıkışı.
Sınavda arkama oturmuş, haberim bile yoktu. Saçma sapan, darmadağınık bir halim vardı.
Gözleri öyle bir parladı ki...

Bak yine heyecanlandım hatırlayınca o günü.

Sonra ben onun ağacı oldum, o da benim koalam. (Çünkü öyle bir sarılıyor ki, ayırmak imkansız.)

İyi ki hayatımdasın eşek sıpası!

1 yorum:

  1. […] En başktaki heyecanımı hiç unutamadım. O anı düşündükçe hâlâ kalbim hızlanır. Karanlığıma doğan güneşi nasıl unutayım ki? Unutamam. Bunu da defalarca bir oraya bir buraya yazmışım zaten: Kasım 2014’ün Yeri Bambaşkadır Bende […]

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?