12 Kasım 2015 Perşembe

Ben delirmişim zaar

IMG_20151112_152806

Biyopsi sonucum geldi.

Hiperkeratoz ve epitelyal hiperlazi imiş. Korkulacak bir şey yokmuş. Hatta tedaviye bile gerek yokmuş. Deri kalınlaşmasıymış. Isırınca falan olurmuş ama benim ağzımdaki zıkkım, ısırılacak yerde değil. Her neyse; sonuç olarak bir şeyim yok çok şükür... Kenacort verdi yine. İstersem 20 gün sonra kontrole gelebilirmişim.

Oharmışım.
Abarmışım.

Burnum da çabuk iyileşiyormuş. Doktorum çok sevindi. Ben de çok sevindim. Burun spreyime 1,5 ay devam.

Antidepresanı da bırakalı bir buçuk ayı geçti. Sinir stres had safhada. Onu da yazacağım.

3 yorum:

  1. Güzel haberlerinin devamını bekliyorum, antidepresandan kurtulduğuna da çok sevindim, umarım bir gün ben de kurtulabilirim..

    Sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  2. Aslında bir yan etkisi yoksa sağlığına, kurtulmayı gerektirecek bir şey de yok bence. Hatta çok güzel bir şey... Benim tiroitlerimi bozdu. Sonra da sağlam tarafım kalmamıştı artık.

    YanıtlaSil
  3. Bunu duyduğuma üzüldüm :( ya dikkat et kendine ne olur... Umarım en kısa zamanda toparlarsın. Ben her hangi bir yan etki görmedim hatta dediğin gibi güzel tarafları var ama işte ilaç kullanmasını sevmediğim için o hisse hala alışamadım, düzenli ilaç kullanma hedesine...

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?