3 Kasım 2015 Salı

Bitmiyor, BİTMİYOR!

IMG_20151007_203122

Yazın, kampın ilk günü (15 ağustos) dolgumu yemiştim. 15 gün boyunca boş ve sivri kaldı orası. O gün fark ettim ki dişimin o tarafta ama yanağımda, diş etime yakın tarafta pütürlük var. Belki de daha uzun süredir oradaydı, dolgum düşünce fark ettim. Aslında tam hatırlamıyorum, o günden sonra da çıkmış olabilir o pütürler. O sıralarda dişim tahriş etmiştir diyerek önemsemedim fakat kamp sonuna kadar geçmedi!

Dolgumu yaptırayım, belki geçer deyip biraz daha beklemek istedim. Dolgu yapıldı, geçmedi. Yaz sonu geldi, o pütürler hala orada.

Geçen haftalarda KBB doktoruna göründüm. Burnumdan küçük bir ameliyat olacağımı söyledi. Ağzımdakini de çok önemli bir iey olarak görmedi. Kenacort-a verdi, rahatsız etmeye devam ederse parça alıp bakacağını ve A vitamini tedavisine başlayacağını söyledi. A vitami eksikliğinden oluyor öyle şeyler demişti.

Tiroit kontrolüme gittim geçen hafta. O doktora da söyledim. Bakalım dedi ama bakmamış tahlilde. Tahlillerim de güzel çıktı. Tiroitlerim yerindeymiş, 6 ay sonra kontrole gideceğim.

Dermatologa gittim artık, çünkü o ilaç da bi şeye yaramamıştı. Gerçi 3 gün sürüp 2 gün sürmedim ama böyle böyle 2 hafta kullandım. Hiçbir değişiklik yoktu. Dermatolog inceledi. Böyle bir şey söylemenin zor olduğunu söyledi. Biyopsi yapılacakmış. KBB'den randevu alıp biyopsi yaptırmamı istedi.

Ben zaten korkuyordum, iyice tırstım. İnternetten araştırınca karşıma gelen sonuçlar zaten korkunç!

Kalbim hızlı çarpıyor. Aldı bi mutsuzluk. Sanki her şey çok güzelmiş gibi...

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun! acil şifalar diliyorum, iyi haberlerini bekliyoruz/)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Umarım, tedavisi kolay bir şeydir...

    YanıtlaSil
  3. Ben de öyle ümid ediyorum...

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?