6 Mayıs 2015 Çarşamba

Arada sıkıştım

İki gündür çok ilgilenemiyorum onunla sanırım çünkü ona karşı soğuk olduğumu söylemeye başladı.

Geçen perşembe günü, bir haftalığına ailemin yanına geldim. Her gün bir akrabamı ziyaret edip, doğum günüm vasıtasıyla da akşama kadar ya gezdirildim ya da evlerde yemeklere kaldım. Ailemin yanında olduğum için telefonu elime çok fazla alamıyorum. Aldığımda da ya fotoğraf çekiyorum ya da fotoğraf yüklememi istedikleri için, ricalarını yapıyorum.

Boş kaldığım zamanlarsa ya onun uyuduğu ya da benim uyuduğum zamanlar. O orada tek başına olduğu için sıkılıyor ve haklı olarak benden ilgi bekliyor. Ben de veremiyorum bunu. Annem ne zaman telefonu elime alsam, yanımda duruyor, ekranıma bakıyor ya da "Birazcık bırak o telefonu" diye kızıyor. Kıramıyorum çünkü her zaman yanında değilim...

Ben de ortada kaldım. Sevgilimin anlayış göstermesini istedim... Ailem anlamayacaktır durumu çünkü. Kabul etse bile dayanamayacak gibi duruyor. Sevgilimi kaybetmektense aileme karşı çıkarım ben de napayım... Ailem her türlü affeder beni... Küçük de olsa, onlara karşı yaptığım şey hoş değil ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?