25 Mayıs 2015 Pazartesi

Antidepresan bırakma süreci #3

Bugün öleceğimi falan düşündüm. O kadar iğrenç bir haldeydim.

Sabah uyanamadım. Gözlerime DAŞ GOYMUŞLAR gibiydi! Dışarıdan yemek söyledim. O gelene kadar şunlar oldu: Gözlerimi sağa sola oynatınca ya da derin nefes alınca göz kapaklarıma bastırılıyormuş gibi hissetmem devam etti. Sanki beynim kafatasımın içinde dönüyormuş gibi; şimşekler ya da elektrik çakıyormuş gibi; göz bebeklerim durmadan büyüyüp küçülüyor ya da gözlerim şaşı oluyormuş gibi; kalp atışlarım kulaklarımda, diş etlerimde, gözlerimde, şakaklarımda... Bunlar yüzünden de mide bulantım vardı tabii. Çok ileri derecedeydi!

Omuzlarım inanılmaz ağrıyordu. Evde kimse olmadığından ve okulum da tatil edildiğinden yatağıma geçtim. Uyumaya çalışırken durduk yere hönküre hönküre ağlamaya başladım. Uyandım, niye böyle hissediyorum diye yine ağladım. Hayat, üzerime çok geliyormuş gibiydi sanki. Kendimi çok aciz hissettim. Tüm gün evde dinlenerek geçirmeme rağmen çok yorgun gibiydim. Buna da ağladım bir sürü. Sonra Özge'm aradı. Benim böyle olduğumu duyunca koştura koştura eve geldi, masaj yaptı, rahatlatmaya çalıştı. Ona da ağladım. Yorgun yorgun gelip yemek yapması, dünün ağrısının ikimizde de olması ve onun çalışmasına, benim evde durmama rağmen ondan daha kötü hissetmem ve onun benimle ilgilenmesi (tam tersi olması gerekirken) kendimi düşük hissettirdi ve yine ağladım. Yemek yerken ağladım, tuvaletteyken ağladım, otururken ağladım. Bu kadar ağlamama sinirlenip yine ağladım. Acayip ataklar geçiriyorum.

Az önce de Özge'min çok sıradan bir hareketi beni kahkahalara boğdu. Kadının uykusunu kaçırmak üzereydim.

Kalbimden batıyor bir yandan. Bir yandan burnum tıkalı. Tek tük öksürüyorum. Ayaklarımı, ellerimi oynatacak halim yok. Boynum kasılıyor. Kafam ağır geliyor. Her tarafım birden kaşınıyor, sanki seyiriyormuşum gibi. Uyuyunca durmadan gerçekçi rüyalar görüyorum. Gerçek hayat gibi. Hiçbir bilim kurgusu, doğa üstü olayı yok...

Dünkü koşudan mıdır bilmem, yanıyorum. Ağzımın içi yanıyor, dudaklarım kuruyor. Su içmeye mecalim yokmuş gibi.

Kendimi çok dinlemeye başladım bir de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?