24 Mayıs 2015 Pazar

Antidepresan bırakma süreci #2

Bugün de o gözlerimdeki  olay devam etti ama ilgim başka yerde olduğu için sanırım, çok acı çekmedim.

Duygularım sapıttı. Durduk yere ağlayıp, kahkaha attım. Özge de ota boka trip attığımı, eskiden böyle olmadığımı söyledi. Köpek videosu izlerken ağladım mesela.

Uykuya dalma problemim devam ediyor.

Eskiden sürekli yaşadığım, yapacağım bir şeyi unutma korkusu bu akşam beni baya oyaladı mesela. Elli defa tekrar ettim ne yapacağımı. Hani "ay ütüyü kapattım mı?!" diye en az 5 defa kontrol edenler vardır ya, onu yaşadım gibi oldu.

Kuru öksürük var, boğazıma takılan bir toz varmış gibi. Derin nefes alınca ince sesler geldi ara ara. Bir süre önceki üşütme olayının devamı mı diye düşünmüyor değilim. Ciğerlerime indi ya da kalbime zarar verecek bir iltihap var diye korkmaya başladım ama KBB'ye gittiğimde sırtımı dinleme gereği duymamıştı doktor. Sadece öksürük ilacı vermişti. Göğüs hastalıları doktoruna gitsem mi diye düşünüyorum ama üşeniyorum ve zaten daha önce gitmiştim, tekrar ye gideyim diye aklımdan geçiriyorum. İkilemdeyim. Ama gitmem lazım herhalde ya...

Boğazımda gıcık var, sürekli temizleme ihtiyacı duyuyorum. Sol çene altımdaki lenfim şişmiş sanırım. Elime geliyor, acıyor falan. Hala hastalığı atlatamadım sanırım.

Hof yeter doktora gitmek istemiyorum artık! Umursamayayım diyorum ama ilerlemeden bir şeyleri halletmesi daha kolay.

Dudağımda uçuk var.

İki arada kalmalarım başlamış, bu yazdıklarıma bakılırsa.

3 yorum:

  1. Anksiyete sanirim rahatsizligin kendimden biliyorum 2yil ilac kullandim.simdi herseyin psikolojik oldugunun farkindayim cok sukur yani agrilarimiz aslinda yok sana cok onemli biseyin varmis gibi hissettiren durum anksiyetenin oyunu sana yenilme.korkma düşünme sık vucuduna dokunma hastalik ariyosun farketmeden o bizim beynimizle oyun oynuyo sende onla oyna olurmu aslinda suan hersey bizim elimizde inanma vucuduna aklina oyle seyler gelirse ac hareketli bir sarki eslik et ve oyna geçiyo bak goreceksin anlaki o an aslinda var gibi sadece aslinda hicbisey yok.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, doktorum bana yan etkilerinin 1 ay kadar süreceğini söylemişti. Alışma süresi mutlaka vardır.

    YanıtlaSil
  3. GECE UYKUSUNDA İŞKENCE ÇEKİYORUM 6 YILDIR KULLANIYORUM 30 MG DÜŞEREK SAVAŞA BAŞLARIM 3 HAFTA OLDU AMA SANIRIM BEYNİME TRAFO BAĞLADILAR GECE KALP KRİZİ GEÇİRİYORUM ZANNEDİYORUM KABUSLAR DİZİ FİLİM GİBİ UMARIM GEÇER AMA BU SAVAŞI KAYBETMEYE HİÇ NİYETİM YOK

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?