10 Kasım 2016 Perşembe

10 Kasım 2014

2014 yılının Kasım ayı. Kar vardı o zaman. Sonbahar değil, kış gibiydi yani. Baharda aşık olur insan derler hani. Kim çıkardı bu saçmalığı? Sweet November mı? Neyse. Kasımda aşk başka mıdır bilmem ama ben Kasım'da aşık oldum.
Kışımı ısıtmış, gecemi parlatmıştı. Ne kadar da şanslıydım...
 🌞 🌟 🍀 
 

9 Kasım 2016 Çarşamba

4-İkinci üniversiteyi bitir. 5-Birinci üniversiteni de bitir. (Ve Hatta 23- 1 ay derslerini günü gününe tekrar et.)





Bu iki seçeneği bir yazıda birleştirdim, çünkü aynı yıl fakat farklı dönemlerde bittiler. (Üçüncü madde de bu ikisine birleşik.)

Ankara Üniversitesi'ni bitirmek için canımı çıkardım koydum. Sevgili kişisi de çok yardım etti, Allah razı olsun. O tarihten not çıkardı, ben onlara çalıştım. Edebiyatı ve çeviriyi de zaten yapabiliyordum. Sürekli çalıştım ama! Tekrar yaptım, ödev yaptım, temize not geçirdim. Yani sınava girmeden önce 3 defa yazarak tekrar etmiş oldum notlarımı. Bütün dersleri geçtim, bir tek tarih kaldı. Harika yazdığıma eminim, ama kadın geçirmemeye meraklıydı. Akıllı saatimi bile kullandım sınavda! Ne fayda? En sonunda gittim konuştum hocayla. Ağlamaklıydım, çünkü okulun bitmesini istiyordum artık. O da gördü kırılganlığımı, "tamam" dedi ve geçebileceğim notu verdi ve ben bir ağlamaya başlamışım! Tüm kat yankılandı. Sonra bana sarıldı kadın. Ağlamaktan teşekkür edemedim. Ama bitti. Eve geldiğimde hala şok içerisindeydim. "Ulan bitti!" diye durmadan ağladım. Anneme söylerken ağladım, arkadaşlarıma söylerken ağladım vs vs. Sonuçta yeterli bir ortalamayla bitirdim okulu. Diplomamı hala almadım,almaya da niyetim yok gibi. Ne boka yarayacaksa. Okul temmuzda bitmişti.

ODTÜ'yü de 4. kez girdiğim sınavın sonunda bitirmiş oldum. Tek bir dersim kalmıştı ve 3 kez sınavına girip geçememiştim. Ders Unix. Hiç aşikar olmadığım için anlamakta güçlük çektim sanırım. 4. kez sınava girmek için başvuru yaptım ve tüm yaz süren ders çalışmalarımın sonunda onu da geçtim! Demek ki çalışmak lazımmış. Zeka bir yere kadar. Hemen diplomamı talep ettim tabii. Çünkü işe yarayacak bu.

Buradan da anlıyoruz ki, 1 ay günü gününe değil, 1 yıl günü gününe çalışmışım.

5 Kasım 2016 Cumartesi

Ne zaman anlarsınız?

Yanında üşümeye başladığınız an.

Gözyaşlarınızın onun canını acıtmadığını anladığınız ilk an.

Onu sevindiren, üzen, hayatında önemli yeri olan haberleri başkalarına atlattığını duyduğunuz ilk an.

Aynı dili konuşup derdinizi anlatamadığınız; derdini anlatmadığı an.

Kırılır mı diye düşünmeden, aklından geçen saygısızlığı yaptığı ilk gün.

Umursanmadığınız için umursamadığınız an.

Kaybetmekten korkmadığını anladığınız an.

Hayaller kurmayı bıraktığını değil, hiç kurmadığını anladığınız an.

Geçirdiğiniz zamanın takvimleri devirmekten başka bir şey olmadığını anladığınız an.

Bir şeyleri devamlı ertelediğinizi anladığınız an.

Umudunuzu yitirdiğinizi anladığınız an.

Ne göz göze gelince ne de tenler birleşince kalbin hızlı attığını görmediğiniz an.

Doya doya konuştuğunuz, güldüğünüz insana bakınca artık sadece sorunları gördüğünüz an.

Onunla geçen anılarınıza, karşınızdaki insandan daha çok aşık olduğunuzu hissettiğiniz an...

1 Kasım 2016 Salı

Partnerle olan libido farklılığı


Bir makale görüm partnerle olan seks isteği uyuşmazlığı üzerine. Paylaşmak istiyorum.


There must be lots of things you do when you are in a relationship that you don't like doing or don't feel in the mood for. Are you in the mood to cook tonight, do the dishes, listen to your partner complaining about his or her work, probably not, but you do it because it's part of being a loving couple. So maybe trying a bit harder to get in the mood to have sex more often may improve your relationship.

BU KISMA BA-YIL-DIM!

Tamamı: http://www.smh.com.au/lifestyle/life/family-relationships-and-sex/what-to-do-when-you-and-your-partner-have-mismatched-libidos-20160322-gnofyr.html

17 Ekim 2016 Pazartesi

Time to let it go

Gitmiyor...

El freni çekilmiş araba gibi. İtiyorum, uğraşıyorum, olmuyor.

O bıkmış zaten iteklemekten. Başka yola sapmış. Arabayı itmekle uğraştığum için arkamda kaldığından görememişim.

Bırakma vakti.


Hazır ol kalp! Canın çok yanacak.
Ama büyüyünce geçer, merak etme.


13 Ekim 2016 Perşembe

Bir düşün

Diğer kişilerle aynı soruyu sorarsın, terslenen sen olursun. Neden? Çünkü sen sevgilisin.
Peki ya sevgili kişisi neden terslenir?


Bence cevabı herkes biliyor.


Uzak olmanın zamanı geldi...


Zaten her yerde tekim. Tek olmadığımı hasta olduğum zamanların dışında anlayamıyorum.

5 Ekim 2016 Çarşamba

Anneminki gibi bir sevgi



Sevgilisi var diye fırsat kaçırdığını düşünmek... Gitmeyi çok isteyip, sırf sevgilisi var diye veya o gelmiyor diye gidememek. Gitmek istememek değil, GİDEMEMEK. Ya da götüne takmayıp koşarak kaçmak. Böyle düşünmeye başladığınız anda siktir olup gidin, ben öyle yaptım ve yaparım da, çünkü bu düşünce bir kere geldi mi bir daha asla gitmez. Bunun anlamı da sizin artık bittiğinizdir. Bu yüzden diyorum ki uzatmadan siktir olup gidin.




Yine fazlasıyla üşüyorum.



Annemdeki gibi bir sevgi istiyorum; aşkı siktir ettim artık, aşk kimsede kalmamış(!). Beni uyutan, ne yaparsam yapayım beni seven, bana kızsa da sevgisi bir gram azalmayan, bir damla gözyaşımda dünyayı yıkmaya hazır olan. Ben beni ağlatmaya çalışan, üzmeyi umursamayan, sarmayan, öpmeyen, canı istediğinde gelen, söylediğimi dinlemeyip anlattığıma bakıp geçen insanlar istemiyorum artık. BEN BENİ ÜZMENİZDEN BIKTIM ARTIK! Megalomanlığınızdan, egoistliğinizden, bencilliğinizden bıktım! Herkesi düşünüp iyi olmaya, üzmemeye, gönlünü etmeye çalıştıkça karşılığında tam tersini almaktan usandım! Ne kadar meraklıymışsınız iyiliği sabote etmeye be!!! Ha pardon, iyi olan ben değilim. Sizsiniz. Siz en iyisi, en samimisi, en doğrusu, en akıllısı, en gerçeğisiniz. Ben sahteyim.





Ama merak etmeyin, yakında gerçekten öyle olacak. Allah'a yalvarıyorum ben. Alacak o içimdeki sahteliği!