23 Temmuz 2016 Cumartesi

Seven kişi saygıyı hak ediyor.

Eğer kıskanmak sevmemekse, evet sevmedim.
Eğer seni, ailem dahil her şeyin önüne koymak sevmemekse, evet sevmedim.
Her kötü lafının beni uçuruma doğru tekmelemesi seni sevmemekse, evet sevmedim.

Kimin daha az sevdiğini, sen dahil cümle alem biliyor zaten. Bir ilişkide birisi her zaman daha çok sever çünkü.

Eskiye dönmek istememin sebebi ne biliyor musun?
Eskiden beni sevdiğini hissediyordum. Hissettiriyordun. Yeniden kanatlandığımı sanmıştım, çok acı. Ne zaman ki sevgim,seninkinin üstüne çıktı, işte o zaman sen daha az sevmeye başladın. Ben öyle hissettim, sen de öyle söyledin. Zaten aşk yok artık aramızda. Sadece saygı vardı, o da bitti artık.

Ha bir de, yapılanı unutmamak kindarlık değil; yapılanı unutmak aptallık ve dengesizliktir. Birisine sövüp saydırmışsan ve ertesi güne ona "bebeğim, canım" diyorsan bu da kindar olmamak değil, düpedüz yalancılıktır. Bunu da yaz bir yere. Aşk gözünü kör etmesin. Hoş,ne tavsiyeme ihtiyacın vardır, ne de yazdığım bir şeyi okumaya.

Keşke daha önce siktir olup gitseydim.
Sevmeyeceğim bir daha. Bitti artık. Güven de bitti tamamen. Bundan sonra kime güvendiğimi söylüyorsam bu yalandır, biline.
Beni seveniyse el üstünde tutup ona sultanlar gibi davranacağım, saygımı asla eksik etmeyeceğim. Seven kişi saygıyı hak ediyor çünkü.



Güven vermeyi, nasıl sevmek gerektiğini, saygının ne olduğunu bilmeyen insanlarla karşılaştım hep. Siz karşılaşmazsınız umarım.
İsterim ki, kalbiniz nasılsa öyle insanlarla birlikte olun. Bana denk gelmedi öylesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?