13 Ağustos 2011 Cumartesi

Memleketim

 “Hee aşşa iniyim de arabalar beni gırçsın di me?”  Yolda yürüyordum,iki arkadaş bisikletleriyle kaldırımda gidiyorlar. Arkadaki çocuk: -“Aşağı in!” diye bağırdı. Niçin öyle dedi bilmiyorum ama çocuk da bu cevabı verdi: -“Hee aşşa iniyim de arabalar beni gırçsın di me?” Memleketimi seviyorum ya. Gülümsetiyor bir anda.Anlamı şu: Aşağı ineyim de arabalar beni ezsin değil mi? 
“Hee aşşa iniyim de arabalar beni gırçsın di me?”
Yolda yürüyordum,iki arkadaş bisikletleriyle kaldırımda gidiyorlar. Arkadaki çocuk:
-“Aşağı in!” diye bağırdı. Niçin öyle dedi bilmiyorum ama çocuk da bu cevabı verdi:
-“Hee aşşa iniyim de arabalar beni gırçsın di me?”
Memleketimi seviyorum ya. Gülümsetiyor bir anda.
Anlamı şu: Aşağı ineyim de arabalar beni ezsin değil mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?