14 Ağustos 2011 Pazar

Küçükken kaydettiğim sesleri buldum!

12 yaşındayım diyorum arada. Kuzenlerimi de çağırmışım,isimlerini ve yaşlarını söylettiriyorum. Bir de "Merhaba de." diyorum illaki! :D

10 yıl öncesinden kasetleri alırdım,teybe koyup kayıt yapardım hatırlıyorum ama ne kaydettiğime dair hiçbir fikrim yoktu.

O zamanlar video kameralarımız yoktu,ben de hatırlara önem veren biri olduğumdan teybe almışım.
Ailem şarkı söylüyor,çalıp oynuyoruz,alkış sesleri,o zamanlar yaptığım reklam taklitleri.

-Merhaba merhaba Ajda Pekkan.
-Telsim'e geçtim,neden diye sorarsan özel bir nedeni yoooğk!
-Şunun saçına bak,sen kendi kabak saçına bak. Yürüyün be yürüyün,bir daha da bu parka gelmek yok,yürü.

Süleyman Demirel'in taklidini falan yapmışım. Bin Laden'den bahsetmişim.
Genelde Tarkan'dan şarkı söylemişim.
Sen Başkasın demek yerine "sen başkasınııı,başkasınıııı" dediğime de ayrı bir yarıldım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?