5 Eylül 2022 Pazartesi

Yardımcı mı Oluyor O?

Bu sabah toplantıda yazılar ve haberlerle ilgili konuşuyorduk. Toplantıda Mis Kokulu kadın dedi ki, hazır stajyerler buradayken Kıvırcık da haber hazırlatsın bol bol, halledelim. Tasarımcı arkadaş da dedi ki stajyer kalmadı elimizde. Hiç mi kalmadı deyip dudağını ısırdı benimki, bana bakarak. Toplantı sonunda da “Kıvırcık, sana stajyer alayım mı, ister misin?” dedi. Tam o sırada toplantıdan çıkıyordum; durdum, yüzüne baktım, erimek üzereydim ve sadece “olur” diyebildim. Hemen telefonu eline alarak araştırmaya başladığını söyledi. Masama kadar gülümsedim durdum. Arkamı dönüp ona baka baka odama geçmek istedim ama öyle bir şey mümkün değildi tabii.

O da toplantı bitiminde önümden geçerek görüşmesi için ofisten ayrıldı.

Kalbim pıırrrrr sevgili okur!



from WordPress https://ift.tt/VSUeBDG
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?