23 Eylül 2022 Cuma

Bana da…

Şirkette çok da iyi olmayan bir çalışan var. İyi olmadığını ben söylemiyorum. Eski çalışanlar söylüyor. Onun gönderilmesini istiyorlar çoğunluk olarak. Şirkete onun adına davalar, cezalar, şikayetler gelmiş ama Mis Kokulu Kadın ona kol kanat gerdiği için kimse bir şey diyememiş. Üstü de kapatılmış hep, duyab yok. Üstüne bir de ona adam buldu, evleniyorlar şimdi falan. Niye seviyor bu kadar dedim, bilmiyorlarmış.

Bana da kol kanat gersin… Bana da sarılsın… Ne dert kalır ne tasa. O iyi bir şey dediğinde benim öz güven bir yükseliyor öfff. Bunun kendimle olması gerekir, biliyorum, o konuya girmeyelim şimdi. Bi sarılsak.

Ofisten çıkmış az önce. Göremedim, uzun uzun bakamadım.

Bir de bir şey öğrendim: Yalnızca bana kalp atmıyormuş. Yanımdaki arkadaş dedi ki, “bana da kol kanat germesi için daha çok kalp yollicam Mis Kokulu’ya. Zaten kalp atıyorıdum ama bu sefer daha çok atıcam”.

Kendimi özel sanmışım sevgili okur. Abartmışım…



from WordPress https://ift.tt/oFSur4q
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?