15 Eylül 2022 Perşembe

Eveeet

Dedim ya bir sarılsa her şey güzelleşecek diye. Bahçede oturmuş kara kara düşünürken, o ve 2 arkadaş rezene var mı diye ofis ablasına soruyorlardı. Bende var dedim, verdim.

Biraz sonra da yemek almak için ocağın başına geçtim. Arkamdan geldi ve arkamda durdu. Çayın kalanını uzattı sağıma doğru, tezgaha koydu. Bunu yaparken de çayla ilgili soru sordu sağ kulağıma doğru. Nefesini hissediyordum. 5 cm daha yaklaşsa sarılmış olacağız. Sonra ben de sağıma dönerek cevap verdim. Güldü.

Yemek yerken bana bakıyordu. Gülümsüyordu. Yemeğim bitince, iş yerinden başkasına vermediği sigarasından bana uzattı. Sen uzatırsın da almaz mıyım dedim, beraber içtik. Moralim yüzde elliden fazla iyileşti.



from WordPress https://ift.tt/9mztNa3
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?