15 Eylül 2022 Perşembe

Dokunsalar Ağlarım, Sen Dokun Çiçek Açarım

Bir sarılsan dünya renklenecek…

Aidat 1036 liraya çıkmış. Kara kara nasıl maaş yetiştireceğimi düşünüyorum. Zaten sadece kira ve fatura ödemek için çalışıyorum. Kendim için harcamaya cebimde bir şey yok. Kendim için bir şey almak benim işin lüks.

Bugün ona birkaç koli kargo geldi. Geçtiğimiz ay koli gönderenle aynı kişi. İnsanlar teşekkür ya da yürüme bahanesine koli koli malzeme alabiliyor, ben bir sakız alacağım zaman on kere düşünüyorum acaba yetişebilir miyim diye.

Harika ve mükemmel işleyen bir adalet var ülkede. Kimisi açlıktan ölür, kimisi her şeyi yapmışlıktan öldürür…

Neyse, bir sarılsa, her şeyi kutuya kapatırım da… Sarılmıyor işte.



from WordPress https://ift.tt/MVnTmYv
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?