27 Temmuz 2015 Pazartesi

Memlekete geldim

Sıcağından korka korka Mersin'e geldim iki gün önce. Sabah 6'da indiğim için sanırım çok fazla nem hissetmedim ama sıcak vardı elbette. Evde durduğum zamanlarda da sıkıntı yoktu. Bugün dışarı çıktım, alışverişe. Donumdan ter aktı! Alnımdan akan burnuma kaçtı, gözüme girdi, arada yedim falan. Alnını silmek için elini yüzüne götürüyorsun ya, elin yapışıyor oraya. Öyle bir gıcık bir nem! Esen yere geçiyorum, esiyor ama sıcak esiyor. Korkunç bi şey! Bir balonun içinde nefes almaya çalışıyormuşum gibi. Yetmiyor hava.

Bunun üzerine bir de asansör bozuldu! 15. katta oturunca da, 18*16 merdiven ve her gün 2 defa indik çıktık.

Dün annemin kuzeninin kızının düğünü vardı, kendisi benden 4 yaş küçük olur. Oraya gittik. Tüm birinci dereceden ailemi gördüm orada. Hepsini bir anda çıkardım yani. Beni uzun süre görmeyen ailemden bir iltifatlar geldi ki! Herkes mi güzelleşmişsin der? Kilo aldım diye çirkinleştim sanıyordum. Suratın oturmuş, çok güzel olmuş, pürüzler gitmiş falan diye diye benim toto havalandı söylemesi ayıp. İzmir büyükleri de beğenmişti zaten. Var bi bildikleri demek ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?