25 Nisan 2015 Cumartesi

Gün geçtikçe daha mı çok seviyorum?

4 gün sonra 5 ayımız bitmiş olacak. Böyle sevebileceğimi düşünmezdim hiçkimseyi...

Her hareketin mi sevimli gelir?
Her sözün mü güvenilir gelir?
Nasıl alıştım sana ya...

Osursan tutup kalbime sokacağım. O kadar seviyorum!

Mesela sen uyurken ben uyanıksam, o zaman bile seni özlüyorum. Birkaç gündür rahatsızlığım yüzünden uyuyamıyorum ya, bu zamanlarda anladım işte.

Seni öpmeye de doyamıyorum. Her an, her noktana sevgimi vermek istiyorum.

Sen işteyken, sanki memlekete gitmişsin gibi hissediyorum. Gelince, seni sardıktan sonra hiç bırakmak istemiyorum.

Sevgim içimde kalıyor sanki. Gün geçtikçe de dolup taşıyor. Taştıkça veriyorum ama yarılanmıyor bile. Çünkü her boşalan alana anında yenisi geliyor. NAPICAZ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?