28 Nisan 2015 Salı

27.04.1990

wpid-20150426_204523

Bir cuma günü, öğleden sonra oksijen almaya başlamamın üstünden 25 yıl geçmiş bulunmakta.

Pazar günü, uykumdan uyandırılarak canım arkadaşlarım tarafından bir sürprize uğrayıp, gecesine de dışarı çıktık.

Bugün de (asıl gün) fatura yatırmaya gidip sonra da yemeğimi neyin yedikten sonra, tam hayatı sorgulamaya başlamış ve gerçeklerin farkına varmaya başladığım anda bir grup arkadaşım daha sürpriz yapmaya geldi. Ben de dayanamayıp ağladım tabii.

Beni unutmayan insanlara o kadar müteşekkirim ve benimle oldukları için o kadar şükrediyorum ki...

5 yorum:

  1. nice yıllara,,, aşkla, heyecanla, umutla ve isyanla!

    YanıtlaSil
  2. Eskiden takvim yapraklarına bakarak , bir önceki yıllarda ne olduğunu merak ederdim. Şimiki bilgisayar çağında artık her bilgiyi güvenilir şekilde arşivlediğimiz düşünülünce 27 Nisan 1990 neler yaşanmış daha net görebiliriz.

    27 Nisan ile ilgili ufak bir gözden geçirme yaptım , en ilginci ve önemlisi :

    "Naim Süleymanoğlu, Avrupa Halter Şampiyonası'nda 62 kiloda koparma dalında 150 kilogram kaldırarak dünya rekoru kırdı."

    Bir daha ki yaş gününde bu gözle bakıp , bizlere yeni bilgiler verirsin :)

    Nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?