7 Nisan 2015 Salı

46-Bachata yaparak etrafındakileri büyüle.



Şu yaşlarımda yapmam gerekenler listemde "bachata yaparak etrafımdakileri büyüleme" maddesi vardı. Geçtiğimiz yaz (Temmuz 2014) İspanya'ya kampa gittim. 1 aylık kampa o kadar çok etkinlik sığdırılmıştı ki! Bunların arasında bachata yarışması da vardı.

İkinci haftamızdı sanırım. Akşama yarışmanın olacağını ve belirlenen saatte belirtilen yerde olmamız istendi. Gittik. Bir park alanına sahne kurulmuştu. Bir de öğretmen getirilmişti. Herkes bir eş aldı. Bana kimse kalmamıştı, bu yüzden katılmamayı düşündüm, kenara oturdum. Dansçı olduğumu bilen arkadaşlarımsa itiraz ederek bana İngilizcesi olmayan ama bachatada harika bir adam buldular eş olarak. Bachata eğitmeni önce temel hareketleri öğretti, sonra biraz daha zorlaştırdı. Herkes bir şeyler kaptı sonuçta. Ben zaten önceden temel hareketleri bildiğim için, benim için de pratik olmuş oldu.

Yarışma başladı. Partnerim çok başarılı olduğu için midir bilmem, herkes beni izlemeye başladı! 20 çift vardı, herkes elendi. Ben ve çok tatlı iki arkadaşım kaldık son olarak. Birimiz birinci olacaktı. O ana kadar birinci olmayı istiyordum ve kendimi dansa inanılmaz vermiştim. Etrafımdaki gözleri görünce birinci olmama gerek olmadığını düşündüm. Bariz kazanacaktım fakat jüriye işaret ettim, onları birinci yapması için. Sonuçta onlar birinci oldu ve hemen yanıma geldiler. "Sen harikaydın, sen birinci olmalıydın, sen bizim için birincisin!" diye beni teselli ettiler. Ben de "Yapmayın arkadaşlar, siz çok iyiydiniz, hak ettiniz!" dedim ve alnıma parmaklarımla L (loser'ın baş harfi) yaparak poz verdim. Bol bol fotoğraf çekildik.

Kampın sonuna kadar benim dansım konuşuldu. Nereye gitsek benden dans etmem istendi. Ben de kırmadım. En sevdiğim şey sonuçta...

1 yorum:

  1. tutkuyu ve aşkı en iyi açıklayan dans türü. ötesi yok..

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?