14 Nisan 2015 Salı

Bir köpeğim olsun



Köpek almaya karar verdik. Ev arkadaşlarımın evde olmayacaklarını ve bir tek benim bakabileceğimi düşünürsek, pek enerjik olmayan bir cins uygun olacaktır diye düşündüm. Beagle istiyordum mesela fakat eğitiminin zor olduğunu ve pek bir enerjik olduğunu öğrendim. Cocker istiyordu ev arkadaşım da... Onun da çok tüy döktüğünü ve benim alerjim olduğunu düşündüğümüzde pek mantıklı gelmedi. Bahçeli bir evimiz olsa ne ala, hepsini alırdım!

Apartmanda beslenecek küçük ırkları araştırdım. Pug çıktı karşıma en çok. O da çok tembel. Mesela bir Pembroke Corgi olsa, ne tatlı olurdu! Hoş o da tüy döküyor. Sahipleneceğim köpekle beraber ben de spor yapacağım. Hem sorumluluk, hem spor için güzel bir adım olacak.

Büyük ırka bakamam. Hem bahçem yok, hem de zaten minnacık bir şeyim, beni sürüklemesini istemiyorum. Yeri geldiğinde, yorulduğunda falan kucağımda taşıyabileyim, memlekete giderken götürebileyim.

Bichon Frise, Bichon Havanese, Cavalier King Charles Spaniel, King Charles Spaniel, Silky Terrier, Yorkshire Terrier, Minyatür Schnauzer, Norwich Terrier, Brittany en olabilecekler. Gel gör ki, hiçbirini de ücretsiz sahiplendirmek isteyenin olacağını sanmıyorum. Parayla hayvan satın almaya da olumlu bakmıyorum.

Bir de Shiba Inu çok şapşal bir köpek değil mi?!

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=nep3jKwVZe8[/embed]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?