7 Nisan 2022 Perşembe

Yürüyüş log #1

İşe başlamadan önce, 69 kiloya düştüm diye sevinirken, işe başladığımdan bu yana 3 kilo aldım. Çok da fifiydi.

Fakat sonra, haziranda önemli bir balonun olduğu öğrendim. Daha önceki yıllarda gerçekleşen etkinliklerin kayıtlarını izleyip fotoğraflarını inceledim veeeee evet, herkes jilet gibi. Yine de “amaaan çok da fifi”.

Geçtiğimiz hafta, ofisten arkadaşın doğum gününü kutlarken topluca fotoğraf çekildik. Kendimi görmez olaydım ama nasıl görmez olaydım? Tüm ekranı kapılıyorum. Iyyy, dedim kendime bakıp. Sanki üstten bana bastırmışlar gibi bir görüntü. O an, elimde olan her şeyi yiyip bitirdim. Ama bu sefer “fifi”.

O an karar verdim: “Spora başlayıp daha iyi besleniyorum.”

Pazartesi günü kankamla yürüyüşlere başladık. En az 10 km veya 10 bin adım. 10 bin adımda hiç kalmadık zaten, hep daha fazlası oldu. Bugün 4. gün. Sabah, aç karnına tartılayım dedim, ne de olsa 3 gündür hem carb çok az alıyorum hem spor yapıyorum. Veee ne görelim?

74.6 kg

Moral bozukluğu ve 31.

Mükemmel.

Evet, müthiş motive edici.

Gıdım da çıkmış zaten.

Bu motivasyonla bu sabah 1 simit, 1 kaşarlı açma yedim. Bana az bile! Ben benim kafamı kırarım ha bak!



from WordPress https://ift.tt/64yhlob
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?