14 Nisan 2022 Perşembe

Yine Bir Nisan, Yine Bir Hüzün

Her yıl, doğum ayımda neden param olmaz benim?

Neden hep Nisan geldiğinde, bir anlığına doğum günümün bu ay olduğunu hatırladığımda ve kendimi şımartmak istediğimde paramın olmadığı aklıma gelir?

Ayrıca yine bir hüzün çöktü üstüme. Çömeldi, geldi üstüme oturdu tüm ağırlığını vererek. Kaldıramayacağım bir ağırlıkta değil ama bende o güç de yok şu an. Birkaç gündür kendimi çok yorgun istiyorum. Şarkı bile söyleyemedim, diyaframıma verecek gücüm kalmamış.

İş yerinde bir kedi var, biz bakıyoruz, biz besliyoruz. İki gün önce bir yarası olduğunu fark ettik. Bugün veteriner arkadaşıma sordum, yarayı gösterdim. Antibiyotikli krem önerdi. İş çıkışında gittim aldım, yanına da burun spreyim bittiği için bir tane sprey aldım. Toplam 57 lira. Sanki çok param varmış gibi…

Eve geldim, kapıda bir not. Aidat yine artmış. Bu üst üste 4. ay. Sanki işe girmemi beklermiş gibi, girdiğim aydan beri, her ay istisnasız zam geldi; ya doğalgaza geliyor, ya suya, ya kapıcıya. Peki, bana zam var mı? Yo, ne alaka? Ne zammı? İşe gireli 4 ay olmuş, zam ne demek ne biliyorsun sen?

Ve evet, işte bu ay sonunda doğum günüm var. Üzerimde bir yalnızlık, bir mutsuzluk, bir ağırlık, bir açlık…

Bunlar da geçecek Gezgin Keçi, merak etme…

Demek ki bu ay tuzlu su ritüelini iki güne bir yapmam gerekecek.



from WordPress https://ift.tt/FvLUrNi
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?