13 Nisan 2022 Çarşamba

Yeni Yeni Huylar

Acayip şeylerden zevk almaya başladım. Yani bayağı, gerçekten zevk alarak yapıyorum. Anlamını da bulamıyorum birinin: Köpük yeme isteği. Sabun köpüğü. Dalan’ın gliserinli yeşil banyo sabununu kullanıyorum. Onu life sürterek köpürtürken ağzım sulanmaya başlıyor. Sonra köpüğü ağzıma alıp sakız gibi çiğniyorum. Ardından lifi ısırıyorum. Bunu yapacağım diye banyodan geç çıkıyorum. Banyoya girip köpük yiyeceğim için de her akşam heyecanlanıyorum. BU NE SEVGİLİ OKUR?

Bir de gece yatarken telefonumdan çamaşır kurutma makinesi sesi açıyorum. Onu dinlerken gözlerim kapanıveriyor. daha kolay dalıyorum uykuya.

İş yerinde klimayı açtıklarında, onu dinlerken gözlerimi açık tutmakta zorlanıyorum. Hele bir de ayağımı zıplatıyorsam! O kadar tatlı bir uyku geliyor ki…

Bana noluyor, sevgili okur? Mantıklı bir açıklama bulamıyorum.



from WordPress https://ift.tt/pwyWD6B
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?