1 Kasım 2011 Salı

Safım demiştim ya...

Hayatımdaki çok önemli,bir o kadar değişik ve acıtan bir olay anlatmak istiyorum. Çok kararsız kaldım önce... Anlatsam mı? Yanlış mı anlaşılırım? Yargılanır mıyım?
Ama sonradan umurumda olmayacağını benimseterek kendime,anlatmaya karar verdim. Kim nasıl anlarsa anlasın. Şimdi böyle dedim diye de çok büyük,aman aman bir şey beklenmesin. Hoş,okunacağını da sanmıyorum yazımın ya neyse... Hahah.


Çok değişik bir şey yaşadım ve hayatımı değiştirdi bu olay. Ne beklerken ne oldum,ne sanırken ne çıktı...



Ya...
Var ya, şimdi şu anda vazgeçtim anlatmaktan. Yıkmış zaten,kalıcı hale getirip de okuduğumda tekrar o duyguyu yaşamanın mantığı yok değil mi?


Düzeltme:
Hazır olduğumda devamını getireceğim.





2 yorum:

  1. piiii. boşuna hazırlandık dinlemek için. anlatmadı ya la!

    YanıtlaSil
  2. bu saatte yenilen tantuninin direk olarak kilo yaptığını öğrendin ama buna rağmen yedin değil mi

    bu yani insanları anlatacam diyip de beklentiye soktuğun şey

    6. hissime laf ettirmem :/

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?