16 Kasım 2011 Çarşamba

Nostalji #2


Ya arada geliyor böyle bana,çocukluğumda zirveden olan şarkıları tekrar dinleyip o zamanlara dönmeyi seviyorum. O zamanlarla şimdiki zamanı karşılaştırmayı da... 

Şimdi Serdar Ortaç'ın oradaki kadının göbeğinden öpmesi bir subliminal mesaj insanlara aslında. Altında "sex"(seks değil sex) yatıyor. Hani "ben bu hatunu götürdüm,siz de yanınızda kim varsa yumulun." Neyse... 90'lardaki Serdar Ortaç'ın giydiği deri ceketin/paltonun kollarının uzun olması en beğendiğim nokta oldu. Hahah! Şarkı söylerken böyle parmaklarını iyice ayırıyor ki,o uzun kollar elini tamamen kapatmasın. Ya anladınız işte,küçükken bize de olmuştur,büyük beden alınır,kolları kıvırmayı unutur annemiz,bizim de aklımıza geriye çekmek gelmez de aynen Serdar Ortaç'ın yaptığı gibi yaparız. 

Bir de fark ettim de Serdar Ortaç'ın kliplerinde erkek sayısı oldukça az. Hep böyle bi' kadınlarla haşır neşir olmalar,böyle bi yiyişmeye hazır durmalar falan... Buradaki subliminal mesajı ben anladım da... neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?