28 Kasım 2011 Pazartesi

O Şarkı Geçişi Hiç Olmuyor!

Fizy listemde bir şarkı var: Semisonic - Secret Smile
Bu şarkının başlangıcı,tam olarak ve her zaman,HER ZAMAN, Mustafa Sandal'ın Jest Oldu'sunu hatırlatıyor. Açıyorum fizy'mi (hani öyle çok dinlediğim şarkılar da ekli değil listemde ama arka arkasına nostalji dinlemek istediğimde oluşturduğum listeyi dinlemek için açıyorum işte), genelde akşamları açtığım için relax modda oluyorum;dinlendirici listeme tıklıyorum. İlk şarkı tamam,ikincisi tamam,3.'sü başladığı anda benim içimde tsunami oluyor ve de anında listeyi değiştirip nostaljiye geçiyorum. Yahu her zaman mı bu olur?

Neyse bugün,ilk ikisini dinledikten sonra,üçüncüye geçmeden dördüncüye atladım ve aylar sonra dördüncü şarkımı dinledim. Yaşadığım bu mutluluğu da anlatmak istedim. Bu kaa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?