12 Temmuz 2014 Cumartesi

Dilerim ki...

Benden bu kadar mi nefret ettin de beni aldattigin yetmiyormus gibi bir de beni baska kadinlarla kiskandirmaya calisiyorsun?
Bu kadar mi sevmedin be?
Bu kadar mi vicdansizsin?

Yaziklar olsun sana Kedi. Bugun beni gordukten sonra (biliyorum, gordun) kadinla daha bir hasir nesir oldun. Tamam yeni sevgilin olabilir ama benim sana harsi olan hislerimi biliyorsun ve bilmiyormus gibi gozume soka soka opusuyorsun... Vay be.
Sana soyleyeyim, o kadin bana yazdı çok. Bulusmak istedi, gorusmek istedi. Gecistirdim ya da kabul etmedim. Senin su anki sevgilin benimle olmak istiyordu. Tipim değildi, konuşmadım çok. 
Dilerim ki vicdanin seni hic uyutmasin. Seni hic rahat birakmasin.
Dilerim ki hic mutlu olamazsin.
Dilerim ki senin icin her seyini verebilecek bir insani, senin icin olebilecek bir insani uzdugun icin hic mutlu olamazsin.
Dilerim ki yapayalniz kalirsin; ben hep bir yara olarak kalirim kalbinin, aklinin ortasinda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?