19 Temmuz 2014 Cumartesi

Cesaret

Hiperaktif'in cesaretine hayran kaldim. O gun cimlere gittigimizde, ben demeyi planliyorken o soyledi once.

-Seni opebilir miyim?

Yaklastim, optu.
Alkolluydum, daha ileri gidebilirdim. Hosuna gitmezdi, tamamen kadinlardan sogurdu belki. Bu yuzden durdum. Nedenini acikladim. Tekrar opmek istedigini soyledi. Durmak istemedim fakat basim iyice donmeye baslamisti... Gidelim dedim.

Bugun de, kaldigim otelde tuvalete gitmistim. Gorup de begendigim bir kadin vardi. Elimi yikayip aynada kendime bakarken iceri girdi ve kolumdan cekip duvara yapistirdi. Ellerimi basimin ustunde birlestirdi. Opmeye basladi. Benim yapmak istedigimi o yapmisti...

Benden daha cesaretliler... Haydi Kivircik Lahana! Kendine gel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?