3 Temmuz 2014 Perşembe

Dayan!

Sigarayi kedi sayesinde birakmistim, kedi sayesinde tekrar basladim. Kalbime, nodullerime, alerjime zararli biliyorum... Bana kalsa birakmayacaktim ama kedi'yi yalniz birakmak istemiyordum. Hatirladim da, ufacik bir hastligimda "kedi'm bensiz ne yapar, o cok uzulur" diyerek hep onu dusunuyordum. Salaklik.

Neyse.
Memlekete geldim. Anne-babam icmiyor. Teyzelerim ve kuzenlerim iciyor. Hadi kuzenler buyuklerin yaninda hos olmaz diye icmiyorlar, ben de gormuyorum dogal olarak ama teyzemler karsimda iciyorlar; kahveyle, yemekten sonra, balkonda mis gibi otururken... Az geliyor "bana da versene teyze ya" diyesim geliyor, sonra icime kaciyor. Kendimi tutmasi cok zor! Avrupa'da da icemicem zaten. Birakirim umarim tekrar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?