14 Mayıs 2022 Cumartesi

Ses Etme Sus

Bana neden “Kıvırcık adeta bir kabak çiçeği gibi açıldı.” dedi ki muhasebecimiz?

Bu işe geleli 3,5 ay olmuş. Yanlış hesaplama yapıp 4-4,5 ay oldu dedim diye mi ki? Ama hemen düzelttim bu yanlışımı…

Hal ve tavırlarım eleştirilecek ölçüye mi geldi? Gereksiz bir öz güven mi sergiliyorum? Hiç öyle hissetmemiştim… Canım sıkıldı yine. Yani günde 9 saat aralıksız gördüğün insanlarla ister istemez yakınlaşıp rahat tavırlar sergilemeye başlarsın ki…

Sus Kıvırcık.

Biri istediğinde müzik açma.

İşin olmadığında bile masanın başında otur.

Nefes almak için kalkma.

Kimseye bir şey deme, sadece işini sor, bitti.

Hakkını arama. Paranı isteme.

Gülme.

Gülümseme.

Ses etme, sus.



from WordPress https://ift.tt/X70KcZw
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?