20 Mayıs 2022 Cuma

Biorezonans Tedavisi

Şeker ve karbonhidrat bağımlılığı için tekrar tedaviye başladım. 2019’da da başlamıştım ama tamamlanmadan bırakmıştım. Tabii 17 kilo vermeme engel değildi bu. Kaç ayda verdim hatırlamıyorum ama 1 ayda 9 kilo verdiğini hatırlıyorum. Bu seferki hedefimiz 20 kilo. Hadi bakalım.

Karbonhidrat yasak. Şeker yasak. Süt ürünleri yasak. Yalnızca 3 öğünüm var. Sadece öğlenleri et yiyebilirim, haftada en fazla 4 gün olacak şekilde. Akşamları yalnızca yeşil ve kırmızı sebze. Sabahları mutlaka 2 yumurta. Alkol yok bir süre. Baklagiller haftada en fazla 3 gün. Gazlı içecekler yok, soda hariç. Günde 3 litre su içmeliyim.

Geçen çarşamba ilk seansıma girdim. 40-50 dakika arası biorezonansa bağlı olarak geçti. O makineyi kullanacağın gün çay ve kahve içiyorsun, makineye girerken tok olman lazım ve makine öncesinde idrara sıkışık olmalısın, çünkü makine idrardan seni tanıyor. Ellerine ince uzun metaller veriyorlar, ayakların da aynı şekilde bir metale basıyor, sırtına da bir metal konuluyor. Elektromanyetik frekans vererek vücudundan bu bağımlılık yapan zıkkımları siliyor. Silmene yardımcı oluyor ya da. Tamamen plasebo da olabilir. Henüz bilimsel olarak kanıtlanmamış. Alet hakkında farklı görüşler var. Ben, bende işe yaradığını gördüm. Gerisi önemli değil benim için.

Bu alet, bu frekansları silmeye çalıştığı için senin de carb ve şeker almaman gerekiyor ki nötrlenmesin durum. Yani bu aletsiz de carb ve şekeri bırakmaya çalışabilirdim; ama bende o kadar irade yok. Hayvan gibi para bayıldığım için ipe ipe yapmak zorunda hissediyorum. Zaten doktor de diyetisyen de diyor ki, bu alet tamamen bu bıraktırma işini üstlenmiyor, yalnızca sana destek oluyor. Yani, 10 günde kurtulacakken 5 günde kurtuluyorsun.

Geçtiğimiz yıllardaki seanslarımda carb konusunda çok katıydım. O zamandan beridir de ekmek, gözleme, börek vs. hamur işlerine düşkün ben bunları aramaz oldum. Şeker ve tatlı için aynısını söyleyemiyorum, çünkü tatlıda cheating yaptım birkaç kez. Karbonhidratsız kolay olacak ama tatlısız zorlanacağım gibi; AMA BAŞARACAĞIM. Bu ikisi artık hayatımdan çıksın istiyorum.

Bu tedavinin üzerine spor yaparsam her şey çok daha güzel olurmuş ama yürümekten başka bir spora verecek param da zamanım da yok.

Bu alet sigara ve alkol bağımlılığında, stresle mücadelede, ağır metallerin atılmasında, ağrı giderilmesinde falan da kullanılıyor. Elektronik akapunktur gibi.



from WordPress https://ift.tt/UHhdYtx
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?