12 Mayıs 2022 Perşembe

Beş İki Sıfır

Para bana akıyor.

Bolluk ve bereket içerisindeyim.

Para ne zaman istersem bana kolayca geliyor.

Para bana kolaylıkla geliyor.

Bunları tekrarlamaya başladığım ilk günün ertesi sabahına, ne zaman alacağım belli olmayan bir proje ödemesini aldım. Hem de dolarla. Sonra biraz zaman geçti. Ben yine tekrarlamaya başladım bunları. Eski ve tamamlanmış bir projemden ödeme aldım. Halbuki bu projenin ödemesini ben zaten almıştım ve ödemenin eksik olduğunu bilmiyordum.

Bir süre daha geçti. Elim daraldı ve tekrar bu cümleleri ve sayıları sesli bir şekilde söylemeye başladım. Sabahına, yeni projemin ödemesi geldi, üstüne de maaşım erken yattı.

Bir kez daha ve farklı bir zamanda yine denedim bu ritüeli. Evet, yine beklemediğim bir para geçti elime.

Son olarak da, dünden önceki gün dolar almıştım. Dün sayıları ve cümleleri tekrarladım. Bugün dolar arttı ve kâra geçtim.

Sevgili okur, enerji falan boş işler diyen birisiydim ben. İnancım yoktu. Yakın arkadaşımın bana bu cümleleri ve etkilerini söylemesiyle “Ne kaybederim ki?” diyerek başladım ritüellere. Sonuç için, “Denk gelmiştir yaa” diye inanmamaya çalışsam da, bunun bir tesadüf olduğunu düşünsem de, bunlar güzel şeyler. Sonuç alıyor olmak bile, evrene verdiğim mesajın karşılığını aldığımı gösteriyor diye düşünüyorum artık.

Beş iki sıfır. Para bana akıyor. Bolluk ve bereket içerisindeyim. Para ne zaman istersem bana kolayca geliyor.

Acil para frekansı bu. Sayılarla şifa bulmak deniliyormuş. Şimdi daha çok ilgileniyorum işte…



from WordPress https://ift.tt/LA5E1Pb
via IFTTT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?