23 Temmuz 2019 Salı

Antidepresan Bırakma Süreci #9

Efendim, psikiyatra gittim. Anafranil'in bırakma sürecinde geri çekilmenin daha çok belirgin olabileceğini belirtti ve ilacı bırakmak isteyenleri Prozac ile bıraktırdığını söyledi.

20 mg Prozac verdi. İki hafta boyunca her gün alacağım. Daha sonra gün aşırı alacağım ve sonra da 3 günde 1 alıp bırakacağım. Sonrasında da kontrole gideceğim.

Psikolojik midir yoksa gerçekten etkili midir bilmiyorum ama o baş dönmem ve gözlerimdeki o sinir bozucu olay, ilacı aldıktan 5 saat sonra azalarak geçti...

Ve bu sırada da başvurduğum bir iş için mülakata gittim. Gerçekten hiç çalışmadan gittim ve çok rahattım. Hani baş dönmesi yüzünden vs. rahatsız olurum diye düşünüyordum. Nitekim güzel geçti. Eğer olumlu olursa kurumsal bir şirkette, hem de evimin çok yakınında çalışmaya başlayacağım!

Şu aralar gerçekleşen bir gezegen olayı nedeniyle yeni bir işe başlamayın deniliyor ama skerler hahah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?