18 Şubat 2016 Perşembe

Yazık

Bazılarının, bir tartışma anında üste çıkmak ve ilgi görmek için söylediği, oynadığı yalanları ve hasta numaralarını herkes yapamaz. Herkes o kadar iyi oyuncu değil maalesef.

Bazıları gerçekten göründüğü gibidir. Gerçekten fiziki acısı vardır. Hatta belli etmemeye çalışır ki diğerlerinde olduğu gibi yalan olduğu düşünülmesin. Ama gerçekten çok acısı vardır ki, istediği kadar belli etmemeye çalışsın, en aptal insan bile ta uzaktan anlar ortada bir dert olduğunu.

Numara yapmayan kişi o kadar samimiyetsiz geliyor ki demek ki, o da oyun oynuyormuş gibi görünüyor.

Yazık...

wallhaven-268705

Ha bir de anladım ki, en çirkin şeyi bile tatlı dille söylediğiniz zaman dünyanın en sıradan şeyini söylemiş gibi anlaşılıyorsunuz. Yani örneğin; sevgilinize "seni seviyorum bebeğim ama onu da seviyorum bir tanem,senin yerin apayrı ve sen hep kalbimin en güzel yerindesin ama o da bana çok iyi davranıyor,hoşuma gidiyor ama seni bırakmayacağım asla" dediğinizde, burada iki kişiyi aynı anda yürütmenin ya da bir aldatma olayının varlığı pek de göze çarpmıyor, önemsenmiyor. Sevgiliniz bunu çok rahat bir şekilde kabul edebiliyor ve size deliler gibi aşık olmaya devam ediyor.

Ama ne yazık ki ben bunu yapmayacağım! Hayatımdaki hiçbir insan, yalanı hak etmiyor. En sevdiğime, asla yalan söylemeyeceğime yemin ediyorum! Samimiyetsiz, kırıcı, sahte gelebilir; o da sizin kalbinizin takdiri... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?