14 Ekim 2015 Çarşamba

Odie, 26 Eylül 2015'ten bu yana bizimle!

2015-10-06 14.41.08

İzmir'de Koala'mın abisinin peşine takılan 2 aylık enik, artık bizimle yaşıyor.

28 Mayıs 2015'ten bu yana dünyayı keşfediyor. İsmi Mr Bing olacaktı fakat Koala hanımlar söylemesinin zor olduğunu belirttiler, ilk başta kabul ettikleri halde. Bu yüzden artık adı Odie oldu. Aşılarımız kasım ortasında tamamen bitecek inşallah. 2 hafta sonrasında da dışarıyı gezebileceğiz. Şimdilik kakasını,çişini balkona yapıyor. İlk geldiği gün mutfağın ortasına salmış. Yavaştan balkona alıştı. Kakasını içeriye yapmıyor artık fakat çişini hala evin içindeki belirli noktalara yapmaya devam ediyor. İki gün önce ishal oldu ve kustu. Evde kedi var, onun kakasını yemişti şapşal hayvan! Korktuk, veterinere götürdük. Hiçbir şeyi yokmuş. Şimdi de iyi. Takip ediyorum.

İnanılmaz ağlıyor. Her şeyde ağlıyor. Yanımdayken bile sıkıldığında ağlıyor mesela. Odasındayken, kapı zili çaldığı anda ağlıyor. Bir buçuk haftadır falan evdeyim, her ağladığında ilgilenmeye çalışıyorum. Okula gittiğimde ne olacak bilmiyorum. Ortalığı yıkarsa başımız derde de girer. Çünkü sabahtan akşama kadar okulumun olduğu günler var. Mutfak kapısını asla açık bırakmaya gelmiyor. Hemen dalıp yemek araştırıyor. Her daim aç, hiçbir zaman doymuyor. Odama almıyorum, tüyü vs kalırsa bende hoş şeyler yapmıyor çünkü.

Aşırı enerjik! Ben yoruluyorum, o yorulmuyor asla. Yakala-getir oyununu öğrendi. İsmini henüz tam olarak bilmiyor, ya da biliyor da çaktırmıyor. Tüketti fakat henüz yavru, sabır çok önemli. Rüyamda, yaramazlığı yüzünden verdiğimi ya da değiştirdiğimi falan görüp ağlıyorum, o kadar alışmışım. Sevgi arsızı! Çok yaramaz ama kızdıktan sonra öyle bir bakıyor ki, içim gidiyor ama ödün vermemek lazım. Yoksa şımarık bir şey olup çıkar. Disiplin şart, eğitim gerekli!

Odie

Cinsini kimse bilemedi. Ben kendi araştırmalarımla buldum. Veterinerler hep terrier dedi ama ne terrieri olduğunu bilmiyorlar tabii. Bin çeşit terrier var. Ki bence terrier de değil. Bosnian coarse-haired hound, yani barak. Hani kırma da değil. Direkt barak. İnternette, Instagram'da vs şöyle bir arattım; Türkiye'de 3-5 kişide var sanırım hahah. Onlar da İzmir'de. Bizimki de İzmir'den gelme.

Hep küçük ırk isterken, kocaman bir tanesine denk geldik. Kısmet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?