5 Ekim 2015 Pazartesi

Bu ne be

Mesela bazı insanlar dünyaya, sadece laf söylemek için gelmiş.

-Çok konuşuyorsunuz, çok gülüyorsunuz biraz susar mısınız?
-O müziğin sesi ne kadar açık öyle?
-O ağlayan bebeği susturun artık!
-Köpeğiniz sürekli ağlıyor, rahatsız oluyorum. Zabıtayı çağıracağım!

Ya teyze sen marsa falan yerleşsene. Bu ne?!

Bugün de kapıma geldi. Köpek kısmını da bana söyledi. Ben böyle insan gibi anlatmaya çalıştıkça kadın tepeme çıkmaz mı? Ev arkadaşım geldi, hadi gidin polise deyip suratına kapattı kapıyı. Yoksa gideceği yoktu. Sonra da çıkmış balkonuna, yan komşusunu da örgütlemiş, beraber bizim eve doğru konuşuyor. Çıktım pencereye, yine insan gibi dedim "Bakın bu köpek daha 4 aylık, ağlaması normal, bir süre bekleyin sonra zaten balkona çıkmayacak bir daha." "Ama ben rahatsız oluyorum, senin köpeğinin gürültüsünü çekmek zorunda değilim, kızım ders çalışamıyor" diye devam etti. Yan komşusu da bırak muhattap olma diye kendisine yavşadı. Dayanamayıp "NAPİYİM SOKAĞA MI ATAYIM HAYVANI? BEN SİZİN GİBİ KALPSİZ DEĞİLİM BU NASIL İNSANLIK YA" diye bağırdım. Söylene söylene içeri girdi.

Demek ki insanlık yapmayacaksın.
Demek ki bağıracaksın.
Demek ki onun seviyesine ineceksin ki, anlasın.

Hayır yani sanki biz çalışmıyoruz, bi işe gitmiyoruz. Evrende de tek yaşayan canlı kendisi. Her şey ona göre olacak.

Asıl ben seni şikayet edicem kadın. Barınağa götürsün zabıta seni.

İnsanı çileden çıkarıyorlar ya.

3 yorum:

  1. hem suçlu hem güçlü derler buna.
    çok yazık. pişmanlıksın.
    senin kafadakiler için kesinlikle barınak filan olmamalı. barınmamalısın.
    zavallı hayvanın da ne günahı varsa sana düşmüş. ben şanslıyım, bir tuşla kurtuluyorum seni takip etmekten, bir daha sesini duymayacağım. çevrendekiler ne yapar bilmem.

    YanıtlaSil
  2. Anlamadım. Ben mi barınmamalıyım?

    YanıtlaSil
  3. Okumadan müdahale etmek. İnsanlarımızın sorunu bu işte. Okuyamamak. Dolayısıyla da anlayamamak.

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?