19 Ekim 2015 Pazartesi

Hayatımın en iyi akşamıydı herhalde.

image

Okula gelip de, boş kaldığım anlarda, aklıma gelen tek bir şey var.

Sürekli o anı hayal ediyorum. Sonra da kendimi sırıtırken buluyorum. Ne garip. Bir yıl olacak neredeyse. O anın üzerinden 1 yıl geçmiş olacak! Ben hala hatırlayıp heyecanlanabiliyorum.

Bir sınav çıkışı...
Yakın arkadaşımla, gülerek bahçeye geliyoruz. İyi geçmiş sınav ama yine de tartışıyoruz.
Birisi karşıda oturmuş, el sallıyor.
Tanımıyorum.
Arkadaşım da karşılık veriyor kendisine.

Oha! Bu kim?

Gülümsemeye başlıyor nedense.

Gözleri neden parlıyor böyle?
Neden arkadaşıma bakarken birden bana çeviriyor bakışlarını? Hiç ayırmadan hem de!

O da sınavdaymış. Arkamda oturuyormuş hem de, kendisi söylüyor çok sonradan.
Acelem var, o zamanki sözde sevgili ile buluşacağım, ama hiç isteğim yok.
Biraz kalmaya karar veriyorum; muhabbet ediyoruz. Sigara falan uzatıyorlar bana.
Daha geç olmadan gitmem gerekiyor.

-İyi akşamlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?