22 Ağustos 2015 Cumartesi

Çıkamadım etkisinden...

Nasıl da güzeldi.

Eve gelmiştim. O ise uyuyakalmıştı battaniyesine sarılarak.

Haberi yoktu o gün geleceğimden, sürpriz yapmak istemiştim. Oldu da...

Eve girdim. Her tarafa çamaşır asmıştı. Dışarıda yağmur olduğundan, her şey koltukların üzerindeydi. Sırayla odaları gezdim. Evde olduğundan haberim yoktu. Odama geldiğimde, battaniyeme sımsıkı sarılmış bir vaziyette uyuyor olduğunu gördüm.

Yaklaştım.
Alnından öptüm.
Öptüğüm gibi uyandı, dudaklarıma yapıştı.
Sımsıkı sardı. Uzun bir süre bırakmadı. O kadar ki, nefessiz kalacaktım!

...

Hayvan edineceğimiz için bir sürü insan, sahiplendirmek istedikleri kedi, köpek ve tavşanları bize getirmiş, sırada bekliyorlardı. Hepsine sırayla baktık, hiçbiri aklımıza yatmadı. İzmir'den gelecek olana zaten kanımız kaynadığı için belki de...



Böyle bir rüya gördüm bugün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?