24 Ağustos 2015 Pazartesi

Antidepresan Bırakma Süreci #5

anafranil

İlacı bırakmayı istiyorum,biliyorsun. Memleketteyken tekrar doktora gitmeye karar verdim.  Bu sabah devlet hastanesinde randevum vardı. Öncelikle hastaneden bahsedeceğim.

O NASIL BİR HASTANE ÖYLE?
Nasıl pis, nasıl kalabalık!
Ağır, saygısız.

Kimse kimsenin umurunda değil. Ortada insanlar bağrışıyor, sıcağın da etkisiyle zıplayan sinirler yüzünden. Randevu almaya rağmen giriş yapıp barkod almak gerekiyor ama nasıl güzel ilerlemiyor sıra. Bilgisayarın başında deneyimli olması gerekirken, deneyimsiz ve refleksleri yavaşlamış iki görevli. Barkod alana kadar randevu saati geçiyor zaten. Onu geçtim, doktor içeriden çağırıyor isim isim; insanlar hiçbir şeyi beklemeden, içeride hasta varken bile dalıyorlar odaya. (Bilgisayar ekranı bozuk, isimler yazmıyor; bu yüzden içeriden bağırıyorlar isimlerimizi.) Zaten sıcak, ortalık yapış yapış; en son sinirlendim, ben de sesimi yükselttim. Öyle olunca insanlar geri çekildi hafiften. Bu ne ya! 

Böyle hastanelere gitmek zorunda olanlara gerçekten üzüldüm. Özellikle anneanneme ve onu götüren teyzeme... Param olsun, ilk işim onlara çok daha güzel bir gelir kaynağı sağlamak ve devlet hastanelerinden uzak tutmak. SÖZ VERİYORUM.

Doktora, daha önce kullandığım ilacı ve bırakmaya çalıştığımı söyledim. Hemen dedi ki, sana bırakma ilacı yazayım. Daha lafımın kalanını dinlemeden... O yazarken söyledim yine de, "daha sinirli ve çabuk parlar bir hale geldim". Duydu ya da duymadı, bilemiyorum.

Anafranil 25 mg yazdı. Bu kutu bitince gel, 10 mg'lığından yazacağım sonra da bırakacaksın, dedi. Ankara'da olacağımı söyledim. Tamam o zaman bu kutu bitsin, bırak, dedi. Buyrunuz. Baştan savma değil mi? Tamam belki çok ilerlemiş bir hastalığımız yok ama bizimki de bir sorun neticede, azıcık özen gösterseniz? Sonuçta bende de yüksek derecede anksiyete ve obsesif kompulsif bozukluk var. Boş değil.

Bu akşam başlıyorum ilaca. Bakalım neler olacak.

Ankara'da da Gazi Üniversitesi Hastanesi'nde tiroit tedavisine başlıyorum. Hashimotodan, tiroit dengesizliğinden, DENGESİZLİĞİMDEN kurtulayım artık! Sistemimdeki her rahatsızlık bundan çıkıyor. Bu da Cymbalta'dan çıktı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?