27 Ağustos 2015 Perşembe

Boş ver sen, haklısın. İyi yapıyorsun. Değmez bana.

Ben anlamıyorum. Madem özlüyorsun, göster de bilelim. Madem istemiyorsun söyle de zorlamayalım.

Duvara konuşuyormuş, boşluğa bi şeyler yolluyormuş gibi hissettiriyorsun adama. Gereksizmiş gibi sanki yaptıklarım. Boş yani. Yapmasam da olur. Kendimi gereksiz yoruyorum.

E madem öyle, ben de bir şey yapmam artık. Sadece sorularına cevap veririm, günaydın iyi geceler yazarım. Ben heteroseksüel ilişkideki erkeğin yaptıklarını yapacak değilim.
Ben de kadınım!
Ben de ilgi istiyorum.
Ben de özveri istiyorum.
Ben de bilmek istiyorum.

Tamam meşgulsün ama dizi izleyip bana cevap yazamayacak kadar mı?
Unutursan da sorun olmaz. Ben nasıl olsa bekliyorum.
Nasıl olsa hep affedicem...
Boş ver beni.

Ben üzülmeye alışığım.
Ben mutsuzluğa alışığım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?