28 Şubat 2015 Cumartesi

Kimse beni anlamıyor

Siz hiç çok uyuduğunuz için ağladınız mı? Ben ağlıyorum... Ben artık uykum geldiği için ağlıyorum!

İnsanlarda bi gıcıklık uykuma karşı. Laf atılıyor hep.

Ama kimse anlamıyor. İstediğim kadar uykumu almış olayım, gün içinde yine uykum geliyor. Dayanamıyorum! Uykum geldiği anda kendimi bir tarafa atmayınca da sinirden köpürüyorum; ona buna bağırıp çekilmez bir insan oluyorum.

Bir sorunum var. Hipertiroidi. Taktığımdan değildi. Uykuma gelen laflar yüzünden artık takmaya başladım! Evet, çözümü olmayan ya da çok korkunç bir şey değil çok şükür ama kimse anlamıyor buna dayanamadığımı... Ne kadar kahve içiersem içeyip, uykumun gelmemeai için me yaparsam yapayım karşı gelemiyorum.

Sıkıldım artık. Yıllardır ilaç alıyorum, hala düzelmedi. Ben 3 yıl öncesinde 4 saat uykuyla bile zinde olurdum. 3 gün uyumadığımı bile bilirim. Uyumak istemiyorum. Uyumadığımda da kalbimin çarpıntı yapmasını istemiyorum artık. Yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?