9 Mart 2015 Pazartesi

Yaşlı teyzelere çok üzülüyorum ben

Bugün Seğmenler Parkı'nda otururken yaşlı bir teyze geldi yanımıza. Kalem satıyormuş... Kalem almayınca fala balmayı teklif etti,çok güzel fala baktığını söyleyerek. Benim de otobüse bile binecek paramın olmadığını düşünürsek,ona bir şeyler verememem normaldi.

Sonra teyze gitti. İnsan insan dolaştı. Ona buna kalem satmaya çalıştı. Önüne gelenle konuşmak zorunda kaldı. Çok da kralın giyinmişti. Hava soğuk çünkü.

Düşündüm... Anneannemin ya da babaannemin bu şekilde insan insan dolaşıp para kazanmaya çalıştığını... Ne korkunç! Kıyamam ki ben onlara!

Şükrettim...

Üzüldüm.
Üzülüyorum.
Onlar çalışmasın ya... Kimse yok mu yardım edecek?

Param olsa hepsine birer ev alır, her ay da yardım yapardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?