3 Şubat 2015 Salı

Sen...

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=63GfB64UTv8[/embed]

Artık yoruldum, biliyor musun? Çok hızlı yaşadım. Bu açıdan istediklerimi de çok çabuk tükettim. Bir de insanların bana attığı kazıklar da yıprattı beni iyice.

Şimdi seni buldum. Bir anda buldum hem de. Hiç ummadığım bir anda... Artık her şeyden umudumu kesmişken... Sonra gideceğini öğrendim. 2 ay sonra gidecektin. Her şey yarım kalacak, seni doya doya yaşayamayacağım diye ödüm kopuyor! Artık, bitmesini istemiyorum. Benim sonuma kadar gitsin! Başka kimseyi istemiyorum. Bunun için henüz genç olabilirim fakat başka hiçbir düşüncem yok artık. Bir şey varsa, sonuna kadar gitsin. Eskiden "Bir sevgiliyle ömür mü geçer ya?", "Her gün pilav mı yenir?" gibi şeyler söyleyen PİÇ bir tiptim. "Evlenmek" dedikleri zaman koşar adım kaçtım.

Şimdi çok değiştim.
Farklıyım.
Yakın arkadaşlarımın hepsi farkında.
Ben farkındayım...

Yarın, sensizlikle gelecekse; varsın ömrüm bugün bitsin.

1 yorum:

  1. […] Sonra hiç kopmak istememişim, çünkü hayat gibi bir şey bulmuştum. 2 saniyem onu düşünmeden geçmemiş. Değişmişim, hiç böyle olmamışım: Sen… […]

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?