4 Ekim 2011 Salı

O da benim kalbime sıçmıştı...

Şu şarkıyı dinledikçe hem üzülür hem sinirlenirim.
Bu şarkıyı paylaşmıştı. Ben o zamanlar seviyordum tabi,içimdeki şüphelere ve hatta bildiklerime rağmen. Her bokuna katlandım. Aldırış etmedim. Sırf onunla görüşebilmek için,şarjı uzun dayanan telefon aldım,konuşma paketleri aldım. 12 mgp kamera aldım. Onunsa ne kontörü oldu,ne zamanı,ne de çalışan bir kamerası.

Peki ya o göt ne yaptı?
Beni kullandı,kandırdı,hep rol yaptı hep! Yanında birisinin görünmesini istedi ki kendini açığa çıkarmasınlar. Hala da öyle yapmaya devam ediyor. Pis herif.

Soğudum. Erkeklerden soğudum. Kim gelip bana erkekleri savunursa ağzına iki tane çakarım.

Erkek arkadaşları bunları üzüyor,bunlar iki zırlıyor,bir daha görüşmeyeceğim demeler falan. İki dakika sonra herif arıyor,bunlar da koşa koşa koyunlarına giriyorlar. Erkeğin iki yumuşak laf söylemesi bunları kandırıyor. Saflar. Düzelteceğim bu gençliği.

Neyse... Konuma dönüyorum. Bu benimki bu şarkıyı paylaşmış. Göt! Sen beni hiç sevmiyordun ki?! Ne zamanla azaldı?? Zamanla azalan ne? Sevgi mi? Sktir oradan!

Farklı olmam hoşuna gitti tabi.
Etrafındaki saf salaklardan farklıydım.

Bu şarkıyı paylaştığı gün,açtım konuyu sonra da ağzına sıçıp bıraktım. O da benim kalbime sıçmıştı...

1 yorum:

  1. Twitterda söylediklerin geldi aklıma. "ay yok yaa ben çok saf bir insanım. :D" demiştin. Blogunda tam tersini yazmışsın. "Farklı olmam hoşuna gitti tabi.
    Etrafındaki saf salaklardan farklıydım tabi."
    Anında da böyle çürütürüm :D Allah aşk acısı çektirtmesin bir daha. Amin de yorumu okur okumaz :D

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?