12 Ekim 2011 Çarşamba

Çık git hayatımdan!


Seni sevmiyorum!
Her şeye,her boka sahipsin!
Denizin de var! Hatta tapılası bir boğazın var. Geceleri ışıl ışılsın.

Tüm etkinliklerinle, mükemmel hayatınla, çeşit çeşit insanınla, eşsiz manzaranla, tepelerinle, kültürünle, her türlü olanağınla... Her şeyinle nefret ediyorum senden.
Her sevdiğim insanı elimden alıyorsun,aşklarımı çalıyorsun. Sahip olamadıklarını, her şeyden mahrum bırakıyorsun. Yalnızlığa mahkum ediyorsun.

Kimse bana gelmek istemiyor artık çünkü herkesin seninle bir programı oluyor her daim. Yeter artık! Hayatımdaki 3 insan da seni seviyor,beni değil. Benimle olmaları gerekiyordu oysa. Çık git hayatımdan,n'olur...

Seni öylesine kıskanıyorum ki İstanbul...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?