14 Ekim 2011 Cuma

Hala Emin Değilim...

Yonca Evcimik'in 8:15 Vapuru şarkısını dinliyordum biraz önce,nereden estiyse artık...

Ben küçükken şöyle sanırdım:
Klip her yıl gittiğim Fethiye'de çekiliyormuş,ya da Bodrum'da,çekimler sırasında ben de oradaymışım. Yonca Evcimik ve dansçıları gösteri yapıyorlarmış ve ben de oradaymışım. Anneme anlatırdım:
-Ya anne hatırlasanaaa! Oradaydık,hani böyle uzun,tahtanın üstüne çıkmış palyaçolar vardı,turuncu giyinmişlerdi. Dans ediyorlardı,sonra sen bana dondurma aldın. Sinem ve Çağdaşla beraber izledik onları,sonra denize gittik... Ya neden hatırlamıyorsun?

Klibin içine girmişim resmen. Nasıl odaklanmış bir vaziyette izlemişsem artık,içinde olduğumu ve de o anı yaşadığımı sanırmışım.





Ama hakikaten,Yonca Evcimik'i izlerken dondurma yememiş miydim ben?











2 yorum:

  1. Merhaba, ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı , yazdıklarınızla ilgili yorumum budur.
    Yorum Gönder kısmı için benim söyleyeceklerim. ''Eleştirimi yaparım , eleştirimi alırım tabi.'' demişsiniz. Acaba ''insan gibi yorum yapalım'' demekle birazcık dahi olsa kısıtlama yapmıyor musunuz? Yani sonuçta blogger okuyanları zaten seviyeli insanlar , ne yaptıklarını ve ne yazdıklarını bilen insanlar. Böyle bir tutum içinde olmasanız daha güzel olurdu diyorum... :)
    Bye.

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?