26 Ekim 2016 Çarşamba

Kendimi dövmeliyim.

İlk başta gitmek istememiştim, canım sıkılmıştı falan ama iyi ki gitmişim düğüne. 

Birincisi, git-gel otobüs masrafı çok. Uçak yok , dolayısıyla zaman da kaybı ama işim olmadığı için zaman kaybı da olsa sorun değil . 

İkincisi, bugüne diş doktoruna gidecektim. O yüzden bir dönmek zorundaydım ve 3 geceliğine gidip yorulmuş olacaktım. 

Üçüncüsü, kıyafetim yoktu . 
Ama kuzenimin düğünü. Amca oğlu. Israr etmiş herkes. Tamam dedim en sonunda ve gittim Mersin'e düğüne. İyi ki gitmişim be okur. O kadar mutlu oldular ki... Ulan ben ne düşüncesiz bir insanım diye kendime bir güzel kızdım, hatta oracıkta kendimi dövmeliydim! 
Ailem beni çok seviyor ve umursuyor be! Ben öyle sanmıyordum... Ne körmüşüm. Aile sonuçta! Kimse kalmasa onlar hep olacak benimle. 

2 yorum:

  1. Yeni yer ve mekanlar insana iyi gelir. Hele ki bu sevdiklerimizle olacağımız yerler ise. Allah mesut etsin çiftleri. Sizin için de bir değişiklik olmuş :)

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?