24 Ocak 2016 Pazar

Aynı

Bir ilişkiye başlarken, partneriniz olacak kişinin söylediklerine, anlattıklarına çok dikkat edin, unutmayın. Çünkü anlattığı şeyleri kesin olarak yaşayacaksınız.

"Ben bir önceki sevgilimi aldattım." dediyse, sizi de aldatacaktır.
"Eski sevgilimden bir başkasına aşık için ayrıldım." dediyse sizden de bir başkası için ayrılacaktır.
"Eski ilişkime zorla devam etmiştim." dediyse sizle de zorla devam ettiği an gelecektir.
"Ben hiçbir zaman aldatmadım." dediyse sizi de aldatmayacaktır.
"Eski ilişkimde ipleri elinde tutan bendim." dediyse siz ne kadar isteseniz de ipler onun elinde olacaktır.
"Ben uzun ilişki yaşayamıyorum." dediyse sizinki de uzun olmaz.
"Ben bağlanamam." dediyse, bağlanamaz.
"Evlilik bana göre değil." dediyse, belki ben fikrini değiştiririm diye düşünmeyin, evlenmez.

2 yorum:

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?