22 Kasım 2014 Cumartesi

Siz universiteden nasil mezun oldunuz ya?

Sinavlarim guzel gidiyor. Hos, hocalar derse gitmedigim icin, yuksek not alsam da birakiyorlar... Ne zaman guzel desem de kotu geliyor sonuclar. (Evet, klişe, biliyorum.)

Mesela, gecen yil YİTHER BEE deyip KOPYA ÇEKÇEM BEN diye bir ise giristim. Cok da guzel oldu. Calisma kagitlarinin aynilarini gecirdim.

Yok. Yine kaldim.

Bu yil boyle olmaz umarim. Yazik annem de geliyor her sinavda, kizim sadece sinavlarina calissin ben yemegini,temizligini yaparim diye...

4 yorum:

  1. Bazı dersler o kadar boş ki ya 😕 Gitsen zaman kaybı resmen. Ama kimisi çok verimli, onlara gidiyorum zaten.

    YanıtlaSil
  2. hocanin seni gecirmesini saglayacaksa zaman kaybi degil ;)

    YanıtlaSil

Bu konu hakkında bir şeyler söylemeyecek misin?